PROCES ZAMÓWIENIA
Domki mobilne zdarza się kupować ,,od ręki”. Mówimy tu o domach pokazowych, powystawowych lub po prostu wyprodukowanych z myślą o późniejszej sprzedaży. Są to produkty gotowe, które oglądamy, w ich stanie faktycznym i decydujemy o ewentualnym zakupie.
Najczęściej jednak sprzedawane są nowe domki mobilne, skonfigurowane zgodnie z zamysłem klienta. Zamówienie domku mobilnego DMK składa się z kilku etapów. Poniżej krótko opisujemy każdy z nich.
Skonfiguruj swój mobilny domek

1. WYBÓR MODELU
Wybierz odpowiedni dla siebie model domku z naszego KATALOGU DOMKÓW MOBILNYCH

2. Dostosowanie wyposażenia i kolorystyki
Dopasuj kolorystykę, wybierz wersję wyposażenia i dodatki, które wyróżnią Twój domek mobilny. Decyzje te, najczęściej podejmowane są w siedzibie naszej firmy, gdzie możesz obejrzeć nie tylko gotowe domki, ale również poszczególne materiały, jakie możemy w nich zastosować. Jeżeli nie masz możliwości odwiedzenia nas, nie ma problemu, cały proces możemy przeprowadzić zdalnie.

3. ZAMÓWIENIE
Podpisanie zamówienia zazwyczaj ma miejsce na tej samej wizycie, co etap poprzedni, choć to również może zostać wykonane zdalnie. Do zamówienia, dołączamy zaakceptowany projekt, specyfikację wyposażenia oraz specyfikację kolorystyczną. Wszystko po to, aby zarówno klient, jak i producent – DMK Budownictwo, mieli pewność, że wyprodukowany domek będzie zgodny z wizją nowego właściciela.

4. Produkcja domku
Na tym etapie domek mobilny przechodzi przez poszczególne procesy produkcyjne zgodnie ze stosowaną technologią. Kluczowe w tym momencie są również wytyczne klienta dotyczące rozmieszczenia ścian działowych, rodzaju materiałów wykończeniowych i ich kolorystyki. Cały proces, od konstrukcji, do powstania gotowego domku, ma miejsce w hali produkcyjnej- w siedzibie DMK Budownictwo (Markowszczyzna).

5. ODBIÓR DOMKU
Po zakończeniu procesu produkcyjnego, gotowy domek mobilny podlega odbiorowi przez klienta. Odbiór domku ma miejsce w siedzibie firmy DMK (lub zdalnie, na podstawie zdjęć/filmów) i polega na sprawdzeniu, czy wszystkie elementy są zgodne z zamówieniem. Dodatkowo, klient upewnia się, że jakość wykonania jest na odpowiednim poziomie. Po dokonaniu czynności kontrolnych, nowy właściciel podpisuje dokument odbioru.

6. TRANSPORT I USTAWIENIE
Po dokonaniu odbioru domku mobilnego, rozpoczynamy procedurę transportową. Więcej na ten temat przeczytacie tu: